GENTLEMAN Vita végbélfertőtlenítő

A végbélkúp, végbélfertőtlenítő alkalmazása a végbélcsatorna nyugtató és ápoló hatású helyi fertőtlenítésére javasolt.

Egy örömteli esemény után is jól érezheti magát, fő az, hogy a kutatásainkkal megpróbáljuk ezt a területet is biztonságosabbá tenni mindenki számára. A GENTELMAN Vita® végbélkúp helyi alkalmazásának eredményeként a kedvező fertőtlenítő hatás a panaszok forrásánál jelentkezik, és jól kiegészíti a szájon át szedhető gyógyszereket.

Előnyös megoldás, a más szájon át történő gyógyszerformával szemben. Nincs olyan férfi, aki nem inkább egy tablettát venne be a fertőzés és abból adódó fájdalom ellen. Pedig a végbélkúp előnyös tulajdonsága, hogy a végbélből a kúp értékes összetevői a végbél környéki, ún. hemorrhoidális vénákon keresztül gyorsan a prosztata közelébe, a kismedencébe jutnak, miközben nem érintik a gyomor-bélrendszert és a májat. Ezen az úton a GENTLEMAN Vita® végbélkúp fertőtlenítő, megelőzés céljából is javasolt.

A kúp már 15 perc után megkezdi fertőtlenítő hatását.

• Ez a készítmény csak természetes alapanyagokat tartalmaz, orvosi rendelvény nélkül kapható. Az optimális hatás érdekében azonban elengedhetetlen a körültekintő és szakszerű alkalmazása.
  • Nem tartalmaz tartósítószereket, kémiai mérgeket.
  • További kérdéseivel forduljon orvosához, gyógyszerészéhez vagy társaságunkhoz

Alkalmazási területek a kezelőorvos utasításának megfelelően:

• Új, ismeretlen partner esetén, fertőzések megelőzése céljából
  • Általános tisztítókúra, a végbél és a szigmabél szakasz fertőtlenítésére
  • Fertőzéses megbetegedés esetén
  • Betegségek, daganatok kialakulásának a megelőzésére
  • Viszketés, égő érzés, fájdalom nemi közösülés alatt vagy után
  • Ismeretlen eredetű, illetve közepes súlyosságú vírus, baktérium vagy gombás fertőzés esetén, melynél általános fertőzés elleni kezelés nem feltétlenül szükséges
  • Gyógyfürdők és uszodák utáni fertőtlenítésre
  • Bakteriális, vírusos és gombás (Candida) fertőzések megelőzésére és kezelésére
  • Chlamydia trachomatis
  • Dysbacteriosis
  • Trichomonas kolpitis
  • Gardnerella
  • egyéb coccusok

Párok, vagy egynemű (bisexuális) párok anális kényeztetése esetén ajánlatos a biofertőtlenítő végbélkúp használata. Helyezze fel az aktus előtt minimum 15 percel, hogy ki fejthesse fertőtlenítő hatását. Fertőtlenítő hatását minimum 2-3 órán keresztül fejti ki. A fertőtlenítés nem csak felületileg történik meg, hanem a felszívódás során, a mélyebb szinteken is. A kúpból lebomló váladékok nem jelentenek veszélyt az egészségre nézve, ha azzal orálisan a szeretkezés közben érintkeznénk. Amennyiben egy aktus után fel merülhet a megfertőződés veszélye, úgy alkalmazhat gondtalanul még egy kúpot.

Felhívjuk a felhasználók figyelmét, hogy a végbélfertőtlenítő nem minősül gyógyszernek, vagy gyógyhatású készítménynek! Kizárólag végbélfertőtlenítő célokra ajánljuk!

Kiszerelés 10 db kúp.

Értékelések