Lady Vita hüvelyfertőtlenítő

(1 vásárlói értékelés)

Hüvelykúp, hüvelyfertőtlenítő segítséget nyújthat fertőzések leküzdésében és megelőzésében. Kiszerelés 10 db kúp/ doboz.

Ahhoz, hogy ezeket a termékeket hozzáadd a kosaradhoz, kérjük pipáld be a termék neve melletti négyzetet.

Kizárólag a Grape Vital® alapanyagaiból, nem tartalmaz tartósítószereket, kémiai mérgeket benzalkoniumot. Hüvelyfertőzés, hüvelygomba tünetei ( Candida) esetén már 8 óra után megszüntetheti a kellemetlen folyást vagy illatot. Várandós anyukák és gyermekek is alkalmazhatják.

Lady Vita® hüvelyfertőtlenítő, hüvelykúp alkalmazási lehetőségei:

• Segítheti a mikroflóra helyreállítását bizonyos gyógyszeres kezelések után (pl. antibiotikumok).
  • A menstruáció vége előtt vagy után kialakuló helyi panaszok (hüvelyi szárazság, viszketés, égő érzés, fájdalom nemi közösülés alatt) kezelésében segíthet, vagy szisztémás hormonpótló kezelés esetén használható kiegészítőszerként.
  • Segítheti a normál hüvelyi környezet helyreállítását, fertőtlenítését.
  • Ismeretlen eredetű hüvelyváladék képződés a hüvelyben, vagy enyhe ill. közepes súlyosságú baktérium vagy gombás fertőzés, melyekben általános fertőzés ellenes kezelés nem feltétlenül szükséges.
  • Bakteriális, vírusos és hüvelygomba (Candida) hüvelyfertőzések megelőzésére.
  • Gyógyfürdők és uszodák utáni fertőtlenítésre.
  • Új, ismeretlen partner esetén, fertőzések megelőzése céljából.
  • Általános tisztító kúra, a tejsavháztartás helyreállítása (évi min. 6 alkalommal ajánlatos).
  • Húgyúti fertőzés, felfázás esetén fertőtlenítés céljából.
  • Betegségek, daganatok kialakulását (HPV) megelőző célból is segíthet.

Hüvelyfertőzés esetén ajánlatos a Lady Vita® hüvelykúpot alkalmazni és ehhez párosítva a Grape Vital® cseppekkel való irrigálást.

Irrigálás esetén tegyünk az irrigátorba 100 ml langyos vizbe 15-20 csepp Grape Vital®-t, ez attól függ, hogy mennyire érzékeny a hüvelyének hengerhámsejtei. Kádban fekve vagy a toaletten hátradőlve, lassan irrigáljon, hogy minél hosszabb ideig mossa át a fertőtleníteni kívánt hüvelyt.  Ezt napi akár több alkalommal is megismételheti. Ajánlatos és költségkímélő a kúpra tekintve, hogy ha minden reggel és este irrigál, és 2. vagy 3. nap az esti irrigálást egy hüvelykúp felhelyezésével váltjuk ki. Addig alkalmazhatja szünet nélkül amíg nem enyhülnek a hüvelyfertőzés okozta panaszai, HPV esetén ez akár több hónapig is eltarthat.  Ezt a módszert várandós anyukák is alkalmazhatják.

A kezelésben ajánlatos a kúpot az esti órákban, lefekvés előtt felhelyezni. Ügyeljünk arra, hogy egy betétet tegyünk az alsóneműbe. Fontos, hogy a kúp által lebontott váladék, tisztuló anyag ne szennyezze meg az ágyneműt.

Mellékhatás: Nem ismert!

Olvassa el nőgyógyász ajánlását a Lady Vitáról, melyet alábbi linken megtalál.

Lady Vita hüvelyfertőtlenítő termékről 1 értékelés

1. farkas.katakata (megerősített tulajdonos)

Életem legjobb döntése. Időt és pénzt takarítok meg magamnak, mivel nem kell drága orvosokra és gyógyszeres kezelésre költenem. Mindig megoldotta a problémám pár nap alatt. Tudom, hogy evvel a kúppal nem mérgezem magam semmilyen káros hatóanyaggal. Csak azt sajnálom, hogy miért nem hamarabb találtam rá erre a termékre.

– ellenőrzött valós vásárlói vélemény –

Mondd el a véleményed