PROSTA Health végbélfertőtlenítő

A végbélkúp, végbélfertőtlenítő alkalmazása a végbélcsatorna nyugtató és ápoló hatású helyi fertőtlenítésére javasolt, akut vagy krónikus prosztata gyulladáshoz, jóindulatú prosztata megnagyobbodáshoz társuló pangásos állapotokban.

Ahhoz, hogy ezeket a termékeket hozzáadd a kosaradhoz, kérjük pipáld be a termék neve melletti négyzetet.

A PROSTA Health® végbélkúp helyi alkalmazásának eredményeként a kedvező fertőtlenítő hatás a panaszok forrásánál jelentkezik, és jól kiegészíti a szájon át szedhető gyógyszereket.  Nincs olyan férfi, aki nem inkább egy tablettát venne be a fertőzés és abból adódó fájdalom ellen. Pedig a végbélkúp előnyös tulajdonsága a prosztatagyulladás tünetei okozta alhasi, gáttájéki fájdalom csillapításában elég ésszerű.

A végbélből a kúp értékes összetevői a végbél környéki, ún. hemorrhoidális vénákon keresztül gyorsan a prosztata közelébe, a kismedencébe jutnak, miközben nem érintik a gyomor-bélrendszert és a májat. Ezen az úton a PROSTA Health® végbélkúp fertőtlenítő jól kiegészíti a szájon át szedett egyéb gyógyszerek jótékony hatását a prosztatagyulladás tünetei leküzdéséhez.

A kúp már 15 perc után megkezdi fertőtlenítő, jótékony hatását.

• Ez a készítmény csak természetes alapanyagokat tartalmaz, orvosi rendelvény nélkül kapható. Az optimális hatás érdekében azonban elengedhetetlen körültekintő és szakszerű alkalmazása.
  • Nem tartalmaz tartósítószereket, kémiai mérgeket.
  • További kérdéseivel forduljon orvosához, gyógyszerészéhez vagy cégünkhöz.

Alkalmazási területek a kezelőorvos utasításának megfelelően:

• A prosztata régió fertőtlenítése, gyulladás csökkentése a felszívódást követően
  • Általános tisztítókúra, a végbél és a szigmabél szakasz fertőtlenítése céljából
  • Fertőzéses megbetegedés esetén
  • Betegségek, daganatok kialakulásának a megelőzésére
  • Viszketés, égő érzés, fájdalom nemi közösülés alatt vagy után
  • Ismeretlen eredetű, illetve közepes súlyosságú vírus, baktérium vagy gombás fertőzés esetén, melynél általános fertőzés ellenes kezelés nem feltétlenül szükséges
  • Bakteriális, vírusos és gombás (Candida) fertőzések megelőzésére és kezelésére
  • Egyéb coccusok
  • Alhasi panaszok

Fertőtlenítő hatását minimum 2-3 órán át fejti ki. A fertőtlenítés nem csak felületileg történik meg, hanem a felszívódás során a mélyebb szinteken. Ajánlatos az egyszer használatos kúpot rendszeresen, megelőzés céljából is alkalmazni. Ez esetben ajánlatos az esti órákban, lefekvés előtt felhelyezni, egy eseti fertőtlenítés céljából. Ezt igény szerint heti több alkalommal is meg teheti. Továbbá javasolt a Grape Vital® cseppet, szájon át is alkalmazni, hogy belsőleg is erősödjön az immunrendszere.

Felhívjuk a felhasználók figyelmét, hogy a végbélfertőtlenítő nem minősül gyógyszernek, vagy gyógyhatású készítménynek! Kizárólag végbélfertőtlenítő célokra ajánljuk!

Kiszerelés 10 db kúp.

Értékelések